Close Menu
Informohu siç duhetInformohu siç duhet
    Lajmet e fundit

    Trump ndërhyn pas tensioneve mes Erdoganit dhe Netanyahut: Nuk mendoj se do të ketë konflikt

    Skandal në aviacionin kanadez, pilot i “Air Canada” dyshohet se fluturoi 16 vite pa licencën e duhur

    Rama dënon tensionet në protestë: Askush nuk duhet shënjestruar për shkak se është ndryshe

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Informohu siç duhetInformohu siç duhet
    • Aktualitet
      • Aktualitet
      • Politike
      • Ekonomi
      • Sociale
      • Fokus
    • Opinion
    • Lifestyle
      • Showbiz
      • Udhetim & Turizëm
      • Kulturë
      • Shëndet
      • Horoskopi
      • Dekor
      • Trende
      • Teknologji
    • Botë
      • Kosovë
      • Rajon
      • Botë
    • Sport
    • Troç
    Youtube
    Informohu siç duhetInformohu siç duhet
    You are at:Home
    Lifestyle

    Prindërit nuk janë fajtorë nëse fëmija nuk ushqehet, ja çfarë thotë shkenca

    September 21, 2024
    Prindërit nuk janë fajtorë nëse fëmija nuk ushqehet, ja çfarë thotë shkenca

    Prindërit nuk janë fajtorë për “fëmijët e bezdishëm me ushqimin” thonë studiuesit, pasi një studim i madh sugjeron se tendencat e problemeve me të ngrënit janë kryesisht për shkak të gjenetikës, sesa stileve të prindërimit.

    Dhe tendenca për të patur probleme me ushqimin mund të vazhdojë në adoleshencën e hershme, thotë ekipi, duke u mbështetur në punën e tyre të mëparshme në studimin e fëmijëve të vegjël.

    Studimi në Mbretërinë e Bashkuar krahasoi zakonet e të ngrënit të binjakëve identikë dhe jo-identikë nga 16 muajsh deri në 13 vjeç për të zbuluar se sa i detyrohet gjenetikës dhe sa mjedisit, shkruan Living.

    Binjakët identikë ishin shumë më të ngjashëm për sa i përket asaj se sa të shqetësuar apo tekanjozë ishin me ushqimin sesa ata jo identikë – duke sugjeruar një komponent të fortë gjenetik.

    Megjithatë strategjitë për të ndihmuar në rritjen e shumëllojshmërisë së ushqimeve që hanë fëmijët – duke përfshirë ofrimin e një sërë ushqimesh – mund të jenë ende të dobishme, veçanërisht në fëmijërinë e hershme, thonë ata.

    Studimi u shfaq në Journal of Child Psychology and Psychiatry.

    Profesorja Clare Lleëellyn, autore e vjetër e studimit në UCL, tha: “Arsyeja pse disa fëmijë janë mjaft ‘të vështirë’ me të provuar disa lloje ushqimesh dhe të tjerët janë më të pranueshëm dhe ata bashkohen me kënaqësi me vaktet familjare, është kryesisht për shkak të dallimeve gjenetike midis fëmijëve dhe jo stileve të prindërimit.”

    mosushqyerja e femijeve prinderit shkenca
    Share. Facebook WhatsApp
    Demo
    Postimet e reja

    Trump ndërhyn pas tensioneve mes Erdoganit dhe Netanyahut: Nuk mendoj se do të ketë konflikt

    June 10, 2026

    Skandal në aviacionin kanadez, pilot i “Air Canada” dyshohet se fluturoi 16 vite pa licencën e duhur

    June 10, 2026

    Rama dënon tensionet në protestë: Askush nuk duhet shënjestruar për shkak se është ndryshe

    June 10, 2026

    Kaos në aeroportet Treviso-Venecia, mbi 200 pasagjerë mbeten në pritje të fluturimit për në Tiranë: Po na sorollasin

    June 10, 2026
    Mos e humb
    Fokus May 11, 2026

    Starton të hënën “Pjaca në Radar” me Alfred Pezën

    TIRANË- Një podcast i ri i dedikuar tregut të pasurive të paluajtshme, arkitekturës, arredimit dhe…

    Spiropali, ose çmimi i një diagnoze me vonesë

    Evropa, Shqipëria dhe Berisha ‘në mes’

    Rezerva strategjike e naftës, ose zahire për botën e re

    Na ndiq
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    • TikTok
    RRETH NESH
    RRETH NESH

    Një shikim i thellë në botën e lajmeve, ku teknologjia dhe profesionalizmi takohen për të sjellë lajmet më të fundit dhe të rëndësishme brenda dhe jashtë Shqipërisë. Një burim i besueshëm për informacionin e saktë dhe analizat gjithëpërfshirëse.

    NIPT: M47705501A
    Email: radarlajme@gmail.com
    Kontakt: +355689008000

    HOROSKOPI

    Parashikimi i horoskopit 3 Qershor, ja çfarë kanë rezervuar yjet për ju sot

    Parashikimi i horoskopit 29 Maj, ja çfarë kanë rezervuar yjet për ju sot

    Parashikimi i horoskopit për sot, 28 Maj 2026

    Aleanca Etike e Medias
    © Radar.al. dizenjuar nga 1001solutions

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.