Close Menu
Informohu siç duhetInformohu siç duhet
    Lajmet e fundit

    Futbolli në skenën më të madhe ndonjëherë: Çfarë duhet të dini për Kupën e Botës 2026

    Serbia u jep shtetësi rusëve të sanksionuar nga SHBA-ja dhe Ukraina

    Plagosje me th*kë në Lushnjë/ Arrestohet 19-vjeçari! I sekuestrohen mijëra euro dhe dollarë të dyshuara false

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Informohu siç duhetInformohu siç duhet
    • Aktualitet
      • Aktualitet
      • Politike
      • Ekonomi
      • Sociale
      • Fokus
    • Opinion
    • Lifestyle
      • Showbiz
      • Udhetim & Turizëm
      • Kulturë
      • Shëndet
      • Horoskopi
      • Dekor
      • Trende
      • Teknologji
    • Botë
      • Kosovë
      • Rajon
      • Botë
    • Sport
    • Troç
    Youtube
    Informohu siç duhetInformohu siç duhet
    You are at:Home
    Shëndet

    Shokuese/ Nëse hani vetëm dy copa proshutë në ditë, rrezikoni…

    August 23, 2024

    Nëse jeni konsumator i shpeshtë i mishit të kuq, duhet ta lexoni këtë artikull. Alarmi i ngritur së fundmi flet për një lidhje mes mishit të përpunuar dhe të kuq dhe prekjes nga diabeti i tipit 2.

    Vetëm dy copa proshutë në ditë e rrisin rrezikun me 15 për qind, sipas studimit të fundit.

    Hulumtimi, i kryer nga ekspertë të Universitetit të Kembrixhit, përfshiu dy milionë njerëz në mbarë botën dhe ofron provat më masive deri më tani që lidhin mishin e kuq me një rrezik në rritje të diabetit, raporton Guardian.

    Më shumë se 400 milionë njerëz në botë vuajnë nga diabeti i tipit 2, i cili çon në verbëri, dështim të veshkave, sulme në zemër dhe goditje në tru dhe amputim të gjymtyrëve të poshtme.

    Rezultatet e studimit të fundit tregojnë se sa e rëndësishme është dieta për të shmangur këtë dhe rekomandohet kufizimi i konsumit të mishit të përpunuar, si dhe mishit të kuq të papërpunuar.

    Studiuesit zbuluan se konsumimi i 50 gramë mish të përpunuar në ditë, ose dy copa proshutë, rrit rrezikun e diabetit të tipit 2 me 15 për qind gjatë dhjetë viteve të ardhshme dhe konsumimi i 100 gram mish të kuq të papërpunuar në ditë, ose një biftek i vogël. e rriti atë rrezik me 10 për qind.

    Eksperti i Universitetit Aston, Dwayne Mellor, thotë se mesazhi është të hani mish me moderim për të reduktuar rrezikun e diabetit të tipit 2 dhe se dieta duhet të jetë e pasur me perime, fruta, arra, fara, fasule dhe lloje të tjera të thjerrëzave.

    E gjithë kjo duhet të shoqërohet me aktivitet të rregullt fizik për të reduktuar rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2, përfundoi Mellor.

    diabet mish i kuq proshutë rreziku sallam
    Share. Facebook WhatsApp
    Demo
    Postimet e reja

    Futbolli në skenën më të madhe ndonjëherë: Çfarë duhet të dini për Kupën e Botës 2026

    June 11, 2026

    Serbia u jep shtetësi rusëve të sanksionuar nga SHBA-ja dhe Ukraina

    June 11, 2026

    Plagosje me th*kë në Lushnjë/ Arrestohet 19-vjeçari! I sekuestrohen mijëra euro dhe dollarë të dyshuara false

    June 11, 2026

    Kristiano Ronaldo në luftë me kohën, Botërori 2026 është shansi i fundit

    June 11, 2026
    Mos e humb
    Fokus May 11, 2026

    Starton të hënën “Pjaca në Radar” me Alfred Pezën

    TIRANË- Një podcast i ri i dedikuar tregut të pasurive të paluajtshme, arkitekturës, arredimit dhe…

    Spiropali, ose çmimi i një diagnoze me vonesë

    Evropa, Shqipëria dhe Berisha ‘në mes’

    Rezerva strategjike e naftës, ose zahire për botën e re

    Na ndiq
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    • TikTok
    RRETH NESH
    RRETH NESH

    Një shikim i thellë në botën e lajmeve, ku teknologjia dhe profesionalizmi takohen për të sjellë lajmet më të fundit dhe të rëndësishme brenda dhe jashtë Shqipërisë. Një burim i besueshëm për informacionin e saktë dhe analizat gjithëpërfshirëse.

    NIPT: M47705501A
    Email: radarlajme@gmail.com
    Kontakt: +355689008000

    HOROSKOPI

    Zbuloni çfarë kanë rezervuar yjet për sot, horoskopi 11 Qershor 2026

    Parashikimi i horoskopit 3 Qershor, ja çfarë kanë rezervuar yjet për ju sot

    Parashikimi i horoskopit 29 Maj, ja çfarë kanë rezervuar yjet për ju sot

    Aleanca Etike e Medias
    © Radar.al. dizenjuar nga 1001solutions

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.